noen som har erfaringer å dele eller annen informasjon angående brauhardware sin meskrører? syntes den ser veldig spennede ut og passer til de fleste gryter/maskinen. se vedlagt bilde
Jeg kopierte denne.
I en BB30 sliter jeg fremdeles med at silbunnen tetter seg. Det er noen mm fra røreren til sila. Og det maltlaget blir veldig kompakt.
På 110L har jeg ikke testet enda. Der har jeg større flate i bunnen. Jeg har tro på at dette skal virke.
Bilder nederst på denne siden. https://daastoel.wordpress.com/meskerorer/
Er i en BB60A med silbunn jeg har tenkt å benytte denne, passer nesten perfekt med tanke på innvendige og utvendige mål. Men har samme "problem" som du beskriver med at det er noen mm fra rører til silbunn. litt usikker på løsningen på dette, men kanskje mekke til noe litt vinklet helt ned til bunn som dytter/skyver det nederste maltlaget oppover?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.